( به نام خدا )

کلیه کاربران سرویس های گلدن سورس و کلیه اشخاص پس از تهیه از سرویس گلدن سورس ، موظف به رعایت کامل شرایط سرویس گلدن سورس می باشند ، ماهیت این شرایط برای تضمین رعایت حقوق سایر کاربران اینترنت و تطابق با قوانین حاکم بر محیط سرویس دهندگانی است که گلدن سورس از آن ها استفاده می نماید. این شرایط جامع و کامل نبوده و گلدن سورس حق اضافه ، تغییر بند ها و حتی حذف در زمان بدون اطلاع قبلی پس از انتشار آن در وبگاه رسمی گلدن سورس با نشانی ( goldensource.ir ) برای خود محفوظ می دارد. هرگونه شکایت و گزارش در مورد تخلف کاربران از این شرایط می بایست از طریق ایمیل ، تیکت به گلدن سورس اعلام گردد.

 

شرایط استفاده از خدمات ماژول ها :

  1. خریدار به هیچ وجه بدون کسب اجازه کتبی از گلدن سورس مجاز به فروش / انتشار محصول نمی باشد.
  2. خریدار متهعد می شود در صورتی به هر نحو ( عمدی یا سهوی ) ماژول خریداری شده را در اختیار دیگران قرار دهد ، خسارت به گلدن سورس 20 درصد ارزش روز ماژول به ازای هر دانلود یا فروش پرداخت نماید.
  3. خریدار اجازه شکستن سیستم لایسنس ، باز کردن رمز نگاری ماژول ها را ندارد و در صورت مشاهده برخورد شدیدی با این شخص انجام می شود و در صورت انتشار محصول در داخل شبکه های مجازی ، سایت ها به ازای هر بازدید 20 درصد ارزش روز ماژول دریافت می شود.
  4. خریدار مجاز به استفاده از ماژول خلاف قوانین جاری فروشگاه گلدن سورس و قوانین جاری جمهوری اسلامی را ندارد.

شرایط استفاده از خدمات لایسنس اشتراکی و نمایندگی آن :

  1. کلیه خدمات بصورت آنی خواهند بود و ممکن است گاهی تا 2 روز کاری فعالسازی لایسنس خریداری شده طول بکشد.
  2. تمامی سیستم های لایسنس بر پایه سیستم عامل Centos / Windows طراحی می شوند و باقی سیستم عامل ها و توزیع دهنده ها توسط گلدن سورس پشتیبانی نمی شوند لذا در صورت سفارش به این نکته دقت بفرمایید . در صورت اشتباه امکان برگشت هزینه وجود ندارد.
  3. کاربران موظف به تمدید سرویس خود از قبل روز سر رسید می باشند و اگر لایسنس مسدود گردد تا 2 روز بعد از تمدید سرویس فاکتور در حالت پرداخت نشده باشد نوع سرویس خود به حالت لغو شده تغییر پیدا میکند و لایسنس شما به شخص دیگری واگذار میگردد ، نمایندگان میتوانند تا 2 ماه بعد از اینکه حالت مسدود شده باشد لایسنس در پنل خود مشاهده کنند و بعد از 2 ماه لایسنس از لیست نمایندگان خارج میگردد.
  4. نمایندگان موظف به احراز هویت کامل می باشند و چنان چه سن خود با سن رسمی کشور یکسان نباشد هزینه بازگشت داده می شود.
  5. چنان چه نماینده ای در لیست سیاه ( کانفیگ سرور ) باشد هزینه بازگشت داده می شود و سرویس فعال نمیگردد.
  6. نمایندگان گلدن سورس باید اطلاع داشته باشند که نمی توانند اقدام به فروش لایسنس سیستمی به جای لایسنس قانونی ( اورجینال ) به مشتری نمایند و این خلاف قوانین این سرویس می باشد و در صورت تماس مشتری مستقیم با گلدن سورس و تایید این مورد حتما با نماینده برخورد خواهد شد.
  7. چنان چه شما کمتر از 24 ساعت قبل از به پایان رسیدن سر رسید ، فاکتور خود را تمدید کنید گلدن سورس موظف می باشد تا تسویه شدن پول شما از سمت درگاه فاکتور شما رو تمدید نکنند و بعد از تسویه شدن هزینه فاکتور شما تمدید شود و لایسنس شما فعال شود.
  8. چنان چه شما نماینده رسمی گلدن سورس می باشد ، برای اینکه بتوانید لایسنس های خود را به کانفیگ سرور منتقل کنید ، در پنل کاربری شما میباست 30 عدد لایسنس وجود داشته باشید در غیر از این انتقال موثر نمی باشد.

شرایط استفاده از خدمات احراز هویت :

  1. ریکوست ها بصورت آنی پاسخ داده می شوند .
  2. امکان سو استفاده از اطلاعات رو نخواهید داشت و چنانچه اطلاعات برای سو استفاده استفاده شود و موجب شود مشتری شکایت ثبت کند ، خسارت مربوطه از شما دریافت خواهد شد و حساب کاربری شما مسدود خواهد شد.
  3. نمایندگان میتونید از سرویس ما به عنوان ریسلر به کاربران خود ارائه دهند اما قوانین گلدن سورس را باید تایید کنند .
  4. نمایندگان موظف به احراز هویت کامل می باشند و چنان چه سن خود با سن رسمی کشور یکسان نباشد هزینه بازگشت داده می شود.
  5. چنان چه نماینده ای در لیست سیاه ( گلدن سورس ) باشد هزینه بازگشت داده نمی شود و سرویس فعال نمیگردد.
  6. امکان لغو سر رسید تا پایان قرارداد امکان پذیر نمی باشد مگر با دلیل قانع کننده و تنها از طریق تیکت امکان پیگیری می باشد و در صورتی که غیر از تیکت موضوع مطرح شود قابل قبول نخواهد بود و اخطار به شما داده می شود.

 

رفع مسئولیت :

  1. هر گونه توهین به سرویس ها ، پشتیبانان و مدیران گلدن سورس از طریق هرگونه از وسایل ارتباطی : ایمیل ، سیستم تیکت ، گفتگو زنده ، تلفن و حضوری به هر شکل ممنوع بوده و گلدن سورس امکان قطع کامل سرویس و همچنین پیگیری از طریق مراجع قضایی برای خود محفوظ نگاه خواهد داشت.
  2. سقف خسارات اثبات شده توسط مرجع رفع اختلاف به خریدار برای هر یک از انواع سرویس ها حداکثر معادل هزینه پرداختی آن سرویس توسط خریدار بوده و گلدن سورس هیچ گونه مسئولیتی در قبال جبران خسارتی مازاد بر این مبلغ نخواهد داشت.
  3. هیچگونه محدودیتی که توسط سایر سرویس دهندگان بر روی محصولات ارائه شده از طرف گلدن سورس و یا شرکت های تامین کننده سرویس های گلدن سورس ، اعمال شود به واسطه عدم دسترسی فنی گلدن سورس جهت رفع مشکل ، گلدن سورس هیچ مسئولیتی جهت رفع مشکل و یا ارائه سرویس جایگزین نخواهد داشت.
  4. کلیه لایسنس های تهیه شده تا 2 روز بعد از سررسید پرداخت نشده در حساب کاربری خواهد بود و چنان چه بعد از 2 روز بعد از اتمام سرویس تمدید نشود لایسنس شما به عنوان لایسنس کنسلی به کاربر دیگر واگذار می شود.

 

شرایط پشتیبانی :

  1. پشتیبانی بر نوع سطح یک انجام می شود و تمامی محصولات بصورت یکبار نصب و کانفیگ آن ها انجام می شود و برای دفعه های بیشتر نیازمند به سطح پشتیبانی بالاتری هستید.
  2. تمامی پشتیبانی های تلفنی در سیستم ثبت میگردند و که راحت تر بتوانیم پاسخ دهیم.
  3. پشتیبانی به منزله مدیریت سرویس های کاربر نخواهد بود و فقط عدم در دسترس بودن سرویس ها یا موارد مشابه به عهده گلدن سورس خواهد بود.
  4. گلدن سورس معادل 7 روز تقویمی از زمان خرید و واریز وجه دارای گارانتی برگشت پول بدون شرط برای سرویس ماژول می باشد و ما بقی سرویس ها بر اساس قوانین مربوطه بازگشت وجه انجام می شود .
  5. ارائه خدمات پشتیبانی در گلدن سورس مبنای پرتال پشتیبانی و به صورت 24 ساعته و در هفت روز هفته می باشد و ضمنا به درخواست هایی که از طریق ایمیل و یا تلفن اعلام میگردد در شرایط خاص نیز رسیدگی می شود.
  6. خدمات پشتیبانی تنها در روز های شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 صبح تا 20 می باشد و در روز های پنج شنبه پشتیبانی از ساعت 12 تا 18 می باشد .
  7. عدم رضایت از خدمات پشتیبانی می بایست به سرعت ( ظرف 24 ساعت ) از زمان وقوع به واحد شکایات و یا دفتر مدیریت از طریق پرتال پشتیبانی اعلام گردد.

 

شرایط مسئولیت خریدار :

  1. خریدار موظف است که کلیه مواد توافقنامه ، ضوابط گلدن سورس و قوانین جمهوری اسلامی ایران را رعایت نماید و در صورت عدم رعایت ، گلدن سورس حق قطع سرویس به صورت موقت یا دائم و پیگیری قانونی و دریافت خسارت از خریدار را دارد و خریدار موظف به جبران کلیه خسارات و هزینه وارده بر گلدن سورس می باشد و همچنین هیچ وجه بابت فسخ سرویس یا ایام باقیمانده سرویس یا خسارت وارده به خریدار متخلف ، پرداخت نخواهد شد.
  2. خریداران مسئول عملکرد خود در رابطه با سرویس تهیه شده می باشند همچنین می بایست به حقوق سایر خریداران گلدن سورس احترام بگذارند. گلدن سورس حق تعلیق یا قطع دائم سرویس خریداران که به صورت خواسته یا ناخواسته موجب اختلال در سرویس سایر خریداران می گردد را برای خود محفوظ می دارد. ضمنا خریدار حق هیچ گونه اعتراضی را نخواهد داشت.
  3. اجرا هرگونه فایل های مخرب مانند انواع ویروس ها ، سورس هایی که موجب آلودگی یا پایین امنیت و برنامه هایی ضعیف نگارشی که موجب نفوذ به سرویس و سایر سرویس ها دیگر شرکت ها و سایر خریدارن ممنوع می باشد و در صورت متوجه شدن گلدن سورس ، سرویس مسدود میگردد و در صورت وارد شدن خسارت بر گلدن سورس از مراجع قضایی از شخص قاطی دریافت میگردد.
  4. ارسال هرگونه هرزنامه ( spam ) عمدا و یا سهوا ( ملاک ، گزارش spam cop و یا سایت های مشابه و یا بررسی تیم فنی گلدن سورس می باشد ) حتی اگر از سرویس از سرویس میل سرویس دهنده ثالتی استفاده شده باشد.

 

پایان – موفق و پیروز باشید.